čtvrtek 8. července 2010

Hurá! Léto!

Zdravím všechny do středu Evropy, i když je čtvrtek. V Norsku před týdnem slibovali propršených pár dní, ale nakonec se jejich předpověď nesplnila, a tak si užíváme trochu léta. Každé ráno chodím do práce kolem kvetoucího a příjemně vonícího šeříku (tudíž Česko má v tomhle nad Nory navrch zhruba v délce dvou měsíců). Léto přišlo do Trondheimu, což si Norové a vlastně i já patřičně užíváme.

Ještě se vrátím k poslednímu víkendu. To bylo tak hezky, že jsem vytáhl kolo, sandály, triko a kraťasy a vyrazil jsem na projížďku. Řeknu vám, že to oblečení bylo jen tak tak, být o stupeň méně, sandály by dále zůstaly v botníku. Ale Norové uvítali polojasnou oblohu a zhruba dvacítku na teploměru bez reptání. Vyrazili k vodě!

Norstvo se válí u vody, někteří i v ní

Teda na rovinu se vám pochlubím, že do té vody by mě nedostali ani párem volů. Stačilo mi jen vodu "ochutnat" palcem u nohy. Brrr. A dětičky se klidně cachtaly ve vodě, aspoň jejich rodiče a prarodiče měli trochu soudnosti a sami tam nelezli. Zajímavý trénink před dovolenou třeba v Turecku s pětadvacetistupňovou vodou :).

A pokud jde o průběh týdne(ů), tak pořád na podobné brdo. V práci to kupodivu utíká vcelku rychle, a tak už mám za sebou trochu víc než půlku plánovaných pracovních dní. S velkým úspěchem jsou vyřešeny i daně z loňska (díky všem zainteresovaným za pomoc!), takže nemusím být o "chlebu a vodě".

No nic, je čtvrtek, zítra to nějak v práci dokopu, a jak už jsem tak poznal místní, tak rozhodně nepůjdeme na víkend přesně na konci pracovní doby ;). Rozmýšlím, co o víkendu. Asi zase vezmu kolo a půjdu protáhnout tělo a poznat pár vodopádů a močálů. Jo a už tu na náměstí prodávají norské jahody, zatím ale košík za 50NOK, na to jim s... Baryk.

Mějte se famfárově!

Žádné komentáře: