středa 21. července 2010

Jdeme do finiše

Opět po několika dnech zdravím z tentokrát propršeného Norska. Počasí je tu prostě nevypočitatelné, jeden týden tu lámou teplotní rekordy (ty s horní hranicí samozřejmě), tenhle týden jsme rádi, že se rtuť či lih či buhvícoještě vyšplhá nad 15°C. Norské léto jak má být.

V práci se blížím k závěru, už mi zbývá jen celých sedm pracovních dní. Zbyl jsem jako poslední letní výpomoc (ostatním byl termín ukončení práce stanoven, jen já - trochu VIP - jsem si mohl sám říct, do kdy chci pracovat :) ). Pokud počasí přeje, sekám trávu a pohrabuju k tomu, pokud počasí nepřeje, maluju školní chodby. Taková příprava na srpnovou šichtu doma v ČR, předpokládám. 

Jelikož toho nemám tolik co napsat, zážitků kromě fotbalu moc není, tak si aspoň přečtěte jeden můj postřeh z norského života:

Nagelované vlasy vs. jízda autobusem - že Vám to spolu nijak nesouvisí? Hned vysvětlím. Představte si norského puberťáka s půl kilem gelu na vlasech, jak jede autobusem. Ještě nic zvláštního? A ten chlapeček si sedne k oknu. Už přihořívá? A opře si hlavu o sklo. Bingo! Nevím, jak často tu myjí okna autobusu zevnitř, ale možná by se šikla častější očista. Bléé, no jako bych to měl před očima. Ulepené sklo, docela nechutné. Ve výsledku je jedno, jestli má ten dotyčný hlavu mastnou nebo zgelovanou, obtisk na skle vypadá asi stejně.

Přeji pěkný, pokud možno nezgelovaný den.

Žádné komentáře: