čtvrtek 17. června 2010

Jaro přišlo do Trondheimsfjordu

Jojo, už i tady na severu se dočkali. Při ranní cestě do práce (mimochodem - pracovní doba je na papíře 7:30-15:30, ve skutečnosti 8:00-15:00) jsem zahlédl dvě kvetoucí třešně. No a měl jsem z toho trochu rozporuplné pocity. Jednoho to sice potěší, vidí-li rozkvetlý stromek takhle na sklonku jara, ale zároveň jsem si uvědomil, že ty chudinky třešně to do září asi nestihnou... Měly se vysemenit někde v ČR, jo.

Jaro vidím i teď z okna, ale bohužel jeho odvrácenou tvář. I u nás na jaře prší, tady předpovídají na víkend 7°C a déšť, takže budu asi dospávat deficit z té 24hodinové cesty. No vlastně proč ne.

V práci ok, občas nějaké stěhování, nějaká demolice, a tak podobně. Překvapil mě místní finanční úřad, který mi oproti loňským 36% vyměřil nyní jen 10% daně, takže si v ranečku domů přivezu o trochu víc. A abych se měl na co těšit, zarezervoval jsem si už na cestu zpátky výlet přes Oslo a Bergen, tedy Trondheim-Oslo-Bergen vlakem a z Bergenu, centra oblasti fjordů a deštivého ráje Norska, přímo letecky do Prahy. Obě části cesty (tedy jak ta pozemní, tak i vzdušná) byly v akci, no neber to. Přece nepoletím rovnou z Trondheimu do Prahy jak nějakej koupák!

To jen tak pro pořádek, abych zahřál klávesnici :)
Mimochodem už jsem konečně trochu upravil a nahrál fotky z pondělní a úterní cesty, prohlédnout si je můžete na http://hiko.rajce.net/Norsko_2010_-_Cesta
Přeju všem lepší počasí než máme tady na severu!

Žádné komentáře: