úterý 1. května 2018

Nizozemské Velikonoce

Přelom března a dubna 2018, tedy období Velikonoc, jsem využil k návštěvě známých v Nizozemsku, přesněji řečeno ve městě Nijmegen. Měl jsem tam k dispozici velkopáteční podvečer + dva celé dny, vracel jsem se tedy v pondělí. Bez nutnosti brát si dovolenou jsem viděl Eindhoven, Nijmegen, Giethoorn a Leiden. Pěkně využité volno.

Více řeknou fotky

U odletové brány v Praze
Čekání na zastavení letadla na stojánce - Praha

Za hodinku v Eindhovenu

Eindhoven

Eindhoven - táhlo mě to ke stadionu

Výzdoba křižovatky

Nijmegen - u stadionu


Nijmegen

Malí fotbalisté v akci

Jarní ranní Nizozemsko

Oběd v Giethoornu
Giethoorn

Giethoorn
Giethoorn

Giethoorn
Giethoorn

Giethoorn - turisté vs. místní

Giethoorn

Vlak kladivoun

Leiden

Leiden

Leiden

Přestup v Goudě

Starší jednotka odstavená v Nijmegenu
 
Nijmegen

Občerstvení v propršené neděli

Nijmegen

Nijmegen

Nijmegen

Nijmegen - řeka Waal (hlavní rameno Rýna)

Plavební komory

V pondělí musím nejprve do Eindhovenu

V Eindhovenu přestupuju na bus na letiště

Nevím, jestli si zahraniční turisté spojí Ruzyni s Prahou... Stejně jako Son Sant Joan s Mallorkou.

Do Prahy

Žádné komentáře: